Thanks pada yang sudi :D

24 Jun 2009 semalam merupakan ulang tahun aku yang ke 24. Tahun ni juga aku menyambutnya pertama kali sebagai lelaki yang telah berkerjaya dan berbisnes. Syukur sebab dapat kerja yang aku rase memang sangat berbaloi bagi aku walaupun mungkin dalam setahun dua aku kene survive.

Thanks pada Shida sebab sudi pos kad besday untuk aku. Appreciate sangat2 sebab dia buat sendiri. Thanks gak kat kawan2 yang sudi wish, x kisahla pakai sms ke, call ke, facebook, friendster, ym, emel etc2. Thanks to I
ndra, Laila, Ani, Kak Faiz, Mirah, Tiyah, Syam, Dilia, Gee, Aza, Besfren aku Ecah & Kemal, Wawa, Hasnoor, Zu, Adda, Tini, Kak Natrah, Shahrul Atan, Qimah, Dalila, Ayep, Ju, Syikin, kawan2 belia (Tolha, Mirul, Kak Fazidah, Ijat, En Darul, Sal, Daus), famili (Mama, Ayah, Angah, La), housemate aku Alam & Noey. Hepi same besday gak kat kembar aku Shahida (dah lame aku tak dengar kabo kawan aku sorang ni), Dalila & Lionel Messi he2. Wish plg best semestinye sms dr mama.

BTW, korang sume memang best ;)

Penulis : abcdef ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel Thanks pada yang sudi :D ini dipublish oleh abcdef pada hari Thursday, June 25, 2009. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 4 komentar: di postingan Thanks pada yang sudi :D
 

4 Penggossip Liar:

heuda21 said... | June 29, 2009 at 10:54 AM

eh,ak slh ltk komen,sowi2..

hepi belated bday syawal!!!smoga dmurahkan rezeki.agak2 xckup poket nk isi,ak leh tumpang kn poket doraemon ak.hehe.
neway,thanx link blog ak..:-)

ni br btul,ampun pak...

abcdef said... | June 29, 2009 at 2:12 PM

He thanks....amiiiiinnn...klu btol2 dah murah rezeki nnt, bole je tumpang poket ko he2

annie said... | July 6, 2009 at 6:35 PM

oit!...ko keje ape ek?..waaa suda manyak duit nampaknye,bolehla blanje =P

abcdef said... | July 6, 2009 at 6:53 PM

Ha2 bisnes kecik2 jek ani....xde mslh, ade rezeki bole jek aku blanje kwn2 :D