Kenapa Aku Ber-Blog?

Salam,

Kat dunia ni macam2 tujuan orang menulis kat blog;
  • ·         Menyatakan pendapat
  • ·         Isi masa lapang
  • ·         Berniaga / tambah income
  • ·         Mengumpat & mengeji
  • ·         Bersosial
  • ·         Etcetera2..
Bagi aku, buat masa ni aku stick untuk menyatakan pendapat aku je. Selain tu, aku jadikan blog ni seolah2 diari supaya ade rujukan pada masa akan datang. Aku tak kesah pon pengunjung aku ramai ke tak, kalau takde pon takpe, kalau ada, bagus Alhamdulillah. Pada korang yang keep mengunjungi blog ni thanks banyak2 la eh. Asal aku dapat menyiapkan 1 entri, layout pulak lawa, aku dah puas hati. Kalau entri tu memuaskan hati korang yang membaca pulak, lagilah aku puas hati he2. Okes takat ni saje je la eh, aku menulis sebab tengah kebosanan ha2. 

Aku bukannya sasterawan negara..
Aku hanya manusia biasa..
Menulis sekadar untuk meluah rasa jiwa...

Penulis : abcdef ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel Kenapa Aku Ber-Blog? ini dipublish oleh abcdef pada hari Thursday, March 17, 2011. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 2 komentar: di postingan Kenapa Aku Ber-Blog?
 

2 Penggossip Liar:

isma said... | March 24, 2011 at 12:21 AM

ye aku pun sama ngan ko.aku tulis blog mcam e-diary.rasa best bila ko browse older post mcm baca diari :)

abcdef said... | April 1, 2011 at 11:26 AM

tu la, mmg best klu baca entri yg lame2 tu blk hehe