Positif dan Negatif

Salam,

Actually kebelakangan ni banyak benda terjadi, cume cam busy so that tak sempat sangat la nak update blog.

  1. Bulan pose hari tu aku terpaksa pecat sorang staff. Bos yang lantik dia, aku plak yang kene pecatkan. Hampeh betul. Staf2 yang aku lantik before ni tak buat hal pon. Susah dan berat hati sebenarnya walaupon aku sendiri tak puas hati dengan performance pakcik tu, yes, pakcik sebab umor dia rasenye dah dekat 40 tahun dan dia berjawatan penyelia. Dah la nak dekat raya, cume patutnye kene pecat on 8 Ogos, tapi aku dapat extendkan tempoh hingga hujung bulan. Dapatla gaji untuk beraya. Im sorry but i have no other options.
  2. Raya, yeah, first time beraya sebagai seorang suami. Ok, ni citer nanti dalam spesel entri la eh hehe.
  3. Alhamdulillah, projek kat JB akhirnya move on. Tanah dah lulus afta setahun plus 8 bulan aku berusaha. So pasni tinggal KM untuk ke proses seterusnya.
  4. Setelah banyak gile rumah yang diushar, akhirnye dapat 1 rumah yang berkenan, Kenaria Condo. Nak beli yang teres kat area Bangi ngan Kajang ni memang tak mampu, sebab semua pon RM300k++. Tapi ada masalah sket, sebab bank value rendah dari harga jual owner. Kalau aku still nak beli, kene deposit RM43k. Mane nak cekau???. So sekarang ni tengah struggle untuk cari valuer or bank yang boleh value minimum exactly sama ngan harga jual. Kalau tak, ada satu lagi rumah dekat area Kajang gak, Damai Mewah. Yang ni memang konpem bank value exact dengan harga jual. So deposit pon takdela banyak macam tadi tu.
  5. Tengah2 cari rumah, puan isteri dapat plak kuarters kat Putrajaya. Alhamdulillah. Kalau ikut dari HQ, boleh start dok sana Oktober nanti. Tapi kami still nak beli rumah, untuk buat investment.
  6. Lastly, tak sabo nak honeymoon siri ke 3 plak awal Oktober nanti wahahaha!
Ok sekian dari aku yang dah mengantok. Sok nak gerak ke Johor, melawat kakak ipar yang baru bersalin. Yeay, nak tengok baby!

Penulis : abcdef ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel Positif dan Negatif ini dipublish oleh abcdef pada hari Friday, September 9, 2011. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 0 komentar: di postingan Positif dan Negatif
 

0 Penggossip Liar: