Retreat Company

Baru2 ni company aku buat retreat kat Crystal Crown Kepong, 3 hari 2 malam. Then dibahagi ke beberapa group ikut companies, contoh cam aku Fairpark Corporation Sdn Bhd, ade bawah Global Tourism Network Sdn Bhd (GTN), ade Global Medic Network Sdn Bhd (GMN), ade bahagian farmasi. Just nak rileks2 & ade gak la post mortem untuk taun ni & plan untuk taun depan. Sebelum ni aku selalu attend kursus2 usahawan, so slalu gak buat business plan aka rancangan perniagaan (RP), then present. Cume kali ni berbeza sket, sebab aku perlu realistik untuk buat RP sebab ianya melibatkan bisnes yang real, di alam yang nyata. Kalau dulu main hanya beberapa figures, tapi kali ni figures yang agak banyak.

So, kesimpulan dari retreat hari tu, program tu macam konvensyen budak2 universiti pon ade sebab sume muda2. Lagi satu, aku suke sebab makan kat sane best2 gile hahahahaha.


Rangkuman aksi luar negara!

Penulis : abcdef ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel Retreat Company ini dipublish oleh abcdef pada hari Wednesday, November 18, 2009. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 0 komentar: di postingan Retreat Company
 

0 Penggossip Liar: