Kawen oh kawen! ha2

Salam,
To be frank, raya kali ni aku agak tertekan. Semua bertanye pasal kawen. Aku malas betul nak layan, tapi nak buat cemane, hanye mampu tersenyum dan tersengih nggggeeeeee...

Ni antara faktor yang aku rase membuatkan sedare mara aku eager nak tau bile aku akan kawen:
  1. Aku anak sulung
  2. Cucu sulung plak tu
  3. Sekali adik aku nak bertunang plak hujung taun ni
  4. Hobi diorang nak tanye pasal kawen kot
  5. Dah lame tak rase nasi minyak yang sedap 
  6. Caring kat aku, nak tengok aku hepi (ye ke?)
Kalau ikutkan, aku tak kesah pon tak kawen lagi. Lagipon keje aku ni banyak travel, cam sian plak kat bakal bini aku tu nanti. Tapi, sekali besfren aku, Kemal dah jadi bapak plak baru2 ni, adoi, jelesss gileeeeeee!! ha2.

So, bila aku nak kawen eh. Ntahla. Tunggula orang masuk minang aku. Boleh ke?. Nanti2 adala kot. Aku yakin kalau niat kita murni, Allah akan permudahkan, insyaAllah....

Penulis : abcdef ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel Kawen oh kawen! ha2 ini dipublish oleh abcdef pada hari Thursday, October 14, 2010. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 1Penggossip Liar: di postingan Kawen oh kawen! ha2
 
Reactions: 

1 Penggossip Liar:

isma said... | October 29, 2010 at 9:12 PM

aku rase kalo "serangan" untuk laki taklah seteruk "serangan" perempuan.siap kuar sampai andartu tu yang tak boleh tahan dengar tu