Moh beli perfume!

Salam,

Untuk pengetahuan korang, aku sangat suka shopping, kalau takde masa shopping secara real, aku akan shopping online. Dan aku ni tersangatla cerewet kalau membeli barang. 1 barang aku boleh amek 2-3 jam untuk menentukan samada berbaloi atau tak untuk aku beli. Antara barang yang termasuk dalam peberet aku ialah perfume.

Aku tak perasan yang aku ni suke kat perfume. Ada la 1 hari tu, aku beli perfume online, bila perfume tu sampai kat rumah thru pos laju, mak aku tanye, "ape tu long?". Aku jawabla "perfume". Adik aku yang terdengar jawapan aku tu pon cakap "along ni suka betul beli perfume, yang lama pon banyak lagi dah beli yang baru". So dari situla aku baru perasan yang aku ni suke perfume! haha.

Nak dijadikan cerita, aku pon berusahala nak 'bukak' kedai untuk jual perfume sendiri. Hasil kerjasama dengan sorang kawan, aku pon dapatla create 1 page untuk jual perfume ni. So korang boleh gi ke website di http://shackofperfumes.blogspot.com/ ataupon 'like' kat Facebook di SINI or thru keyword 'Shack of Perfumes'.

Hopefully korang boleh rekomen or suggest kat kengkawan or sedara mara untuk bershopping kat sini eh. Tengkiu :D

Penulis : abcdef ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel Moh beli perfume! ini dipublish oleh abcdef pada hari Wednesday, March 30, 2011. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 6 komentar: di postingan Moh beli perfume!
 

6 Penggossip Liar:

isma said... | March 31, 2011 at 6:42 PM

wah..bisnesman skang ni.masyuk!

abcdef said... | April 1, 2011 at 11:24 AM

masyuk tu lmbt lg kot...besela manede bisnes terus untung bangat haha

Reen said... | April 2, 2011 at 3:31 PM

owh2.ok.. nanti i rewang bole la dpt pakej baju rewang siap perfume sebotol dua. hahah! p/s: botol uang isinya penuh ya!

abcdef said... | April 3, 2011 at 1:36 AM

x bole2, nnt nurin bertambah busuk haha

Reen said... | April 5, 2011 at 12:10 PM

woo2..kalau camtu, perfume yg dijual adalh busukk.. haha. laarriiiii

abcdef said... | April 5, 2011 at 7:16 PM

konsepnya mcm math:

+ve-ve=-ve
+ve+ve=+ve
-ve+ve=-ve
-ve-ve=+ve

so klu nurin:

nurin (busuk) perfume (wangi)= busuk

hahaha