E-Book: Trump 101-The Way To Success

Salam,
Sape yang tak kenal Trump, adik beradik dengan trompet ha2. Dia antara individu yang paling berjaya kat dunia ni walaupon aku tak boleh menafikan yang aku bukan suke sangat dengan dia sebab dia poyo dan tak ensem. Tapi, tak suke canepon, aku tetap melekat kat TV kalau ade rancangan The Apprentice. 

So, entry kali ni, aku hadiahkan korang e-book yang diterbitkan sendiri oleh Mat Trump-et ni. Basically, ianya lebih kepada memotivasikan diri, tapi yang bagusnye, topik2 yang dibincangkan kadang2 basic je, cume kite tak pernah nak amek berat. Ada 33 chapters dalam ni, bab yang aku paling suke kat Chapter 8: Your Guts Is Your Best Advisor dengan Chapter 29: Confidence Is A Magnet.

Papehal bole amek kat SINI.

Penulis : abcdef ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel E-Book: Trump 101-The Way To Success ini dipublish oleh abcdef pada hari Thursday, February 25, 2010. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 0 komentar: di postingan E-Book: Trump 101-The Way To Success
 

0 Penggossip Liar: