Weekendku (Part 1)

Salam,
2 weekends yang lepas aku full ngan macam2 aktiviti. So agak penat tapi menarik sebab macam2 hal berlaku. So untuk Part 1 ni aku cite weekend on 27 & 28 Mac 2010.
  • Sabtu tu mama cakap gi kenduri kawen kat Felda Soeharto, kat Hulu Selangor. Aku da set journey 2 jam pegi, 2 jam balik.
  • So kitorang gi konvoi, aku ikut bontot Honda City pakcik aku. Tapi dah masuk Perak, masih tak sampai2. Rupenye kenduri tu kat Felda Gunung Besout, Perak, 4 jam dari rumah aku.
  • Balik rumah, rase penat gile sebab dah set dalam otak journey 4 jam pegi balik, tapi rupenye 8 jam pegi balik.
  • Tapi aku x kesah, mama ade misi dia, dan misi agak berhasil keh3.
  • Ahad, gi kenduri kawen Ruhan, adik ipar maksu kat Kg Bkt Hijau.
  • Nothing special he3.
Pengantin biru

Dengan si kembor

Barisan tentera Mak Uda

Penulis : abcdef ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel Weekendku (Part 1) ini dipublish oleh abcdef pada hari Tuesday, April 6, 2010. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 0 komentar: di postingan Weekendku (Part 1)
 

0 Penggossip Liar: