Weekendku (Part 3)

Weekend baru2 ni (10 & 11 April) memang btol2 full ngan aktiviti. Sampai arini aku keje lenguh2 badan le plak ha2. So, ni antara ringkasan...
  • Jumaat malam Sabtu tu, saje ajak Nuar ngn Khai gi ke Sutera Mall, Skudai sebab kat sane ade 1 kedai tu jual Laksa Sarawak. Aku tibe2 ngidam ler plak.
  • Skali da dok kat kedai tu, aku dengan pantas mengorder "Laksa Sarawak bang", tapi sepantas tu gak brother tu mereply "Laksa Sarawak dah takde la bang". Kuciwa2 hu2.
  • Pas melantak, kitorang gi ke Leisure Mall, Pelangi, saje abeskan waktu tengok wayang walaupon hakikatnye aku tak minat pon cite Clash of The Titans tu. Balik umah dah 2.30am.
  • Sabtu, kol 11am kuar, cari half cut untuk Charade Nuar. Jenuh gak cari, last2 kene order.
  • Kol 3 sampai Jusco Bkt Indah, Zuhur sat, then start soping2!
  • Pas beli sepasang pakaian, gi ke Tesco Bkt Indah plak, soping barang2 dapur.
  • Kuar dari Tesco, ade orang dari AC Nielsen buat survey. Slame ni tau pasal AC Nielsen, tapi ni 1st time aku involve dalam diorang punye survey. Dapat souvenir pas buat survey tu he2.
  • Malam pas Maghrib, gerak ke Taman Gaya ngn Nuar untuk melantak steamboat. Ajak Nik, Ridha ngan Ayien skali, tapi Nik jek yang available.
  • Best gile tempat tu, bayar dah la RM17.50 je, tapi banyak gile pilihan. Aku malas cakap banyak, korang bole refer kat BLOG ni.
 Kepah ngan ayam BBQ pon ade 

Udang yang idup awalnye, akhirnye terkubur dalam sup

 Daging n ayam BBQ

  • Memang mistakela owner kedai bagi kitorang masuk, silap2 bole bangkrap diorang sebab kitorang melantak gile2 ha2.
  • Koi 11 kitorang gi ke Daiman Bowl, nak men boling. 1st time aku gi ke kompleks yang menempatkan boling semata2. Before ni tempat boling mesti dalam shopping mall.
  • Main mule2 games, then tambah 1 game lagi.
  • Antara aku, Nuar ngan Nik, total aku last. Ala, Nuar badan besar, Nik tentera, mesti tenaga diorang lebih dari aku. So logikla kan??? 
  Daiman Bowl, 36 lanes

 Si Nuar bergembira
  • Abes main 1.30am, then Merc 2000cc vs Skyline 2500cc along Highway Pasir Gudang ha2. Best gile! 
  • Lastly Nik menang, dah dia cc lagi beso. 
  • Sampai umah 2.30am, layan muvi The Reeds sambil tunggu match Real Madrid vs Barcelona kol 3.55am.
  • Then gi kedai mamak layan bola. Barca menang 2-0. Kembar aku, Messi memang superbla!
  • Abes kol 6, balik umah, singgah Masjid Mutiara Rini, solat Subuh.
  • Then dengar kuliah Subuh sat sambil kengkadang kepala tersengguk2.
  • Kol 7 balik umah, tido dengan bestnye ha2.
  • Bangun koi 2.30pm, pas mandi, Zuhur, gi ke kenduri kawen, dapat makan pree. Dah la lauk best, aku siap bertambah ha2.
  • Balik umah, singgah Jusco Bukit Indah, beli eskrem dalam bekas tu nyam3.
  • Gi kedai Speedy, nak cari CD album Kelly Clarkson ngan Taylor Swift, tapi dua2 da abes hu2.
  • Sampai umah dah kol 6pm, makan eskrem.
 Eskrem yang best
  • Kol 8.15pm, gi kedai mamak lagi, tengok bola, ManU vs Blackburn. Seri la plak. Bengong btoi.
  • Kol 11 balik umah, men PS2 ha2.
  • Arini datang keje badan lenguh2. Malam ni nak men badminton plak ho3.



Penulis : abcdef ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel Weekendku (Part 3) ini dipublish oleh abcdef pada hari Monday, April 12, 2010. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 0 komentar: di postingan Weekendku (Part 3)
 

0 Penggossip Liar: