Ku Mencarimu 3G

Salam,

Dulu mase bujang dok kat Kajang, malam2 aku selalu online, bace review, blog, forum. TV memang jarangla tengok. Tapi sejak pindah ke Putrajaya ni, tak dapekla nak online macam dulu. Sebabnya tepon tak dapat coverage 3G. Selama ni aku online, connect BB pakai Bluetooth ke laptop. Masa kat Kajang dapat 3G, so download movie setakat 1GB pon tak sampai sejam. Tapi kat Putrajaya ni masa before masuk parking dapatla 3G, tapi sekali dah area depan rumah alamat GPRS je la. Apabila dah masuk rumah lagi haru, kalau tak GPRS, mesti dapat GSM, takpon, takde coverage langsung. Kalau GSM konpem la tak dapat online, GPRS tu dapat, tapi nak loading mau sejam kot huhu.
Buat masa ni malam2 memang layan TV je la. Nasib baik Astro dah pasang semalam, ade la lebih option untuk aku menonton. Tapi Ustaz Don kat TV al-Hijrah tu memang bestlakan (selingan sket hehe). Lagi satu since TV tu bole cucuk USB, sekarang ni aku masuk opis, tengok cita apa yang best. Kalau ade, aku download, then malam2 cucuk USB kat TV, layannnn. Senang dah, tak perlu connect DVD player or laptop ke TV macam mase bujang2 dulu. Tu namanye melepas geram sebab tak dapat online malam2 hehe.

GSM oo

Ni lagi haru, takde coverage langsung

Penulis : abcdef ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel Ku Mencarimu 3G ini dipublish oleh abcdef pada hari Wednesday, November 2, 2011. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 0 komentar: di postingan Ku Mencarimu 3G
 

0 Penggossip Liar: