Hati Gembira Tak Terkata :D

Kelmarin isteri buat surprise. Mase aku tengah tengok TV, dia panggil aku ke bathroom. Aku pon tengokla ada apa. Then dia tunjuk ke satu bekas, rupenya pregnancy test kit yang dia dah buat urine test. U know what? Aku bakal jadi AYAH!!! hahaha. Hepi tak terkata. Malam tu tido pon sambil senyum walaupon tengah demam. Keesokannya (semalam la) aku dapat MC sebab demam haha.

Malam tadi plak, untuk confirmation kami ke Hospital Az-Zahrah untuk buat scan. Dapat tengok kantung baby tu hihi. Memang bestla. So dah konfem la. Doc bagitau kandungan dah cecah 6 minggu. Ya Allah, baru aku tau perasaan orang nak dapat baby sulung ni. Hopefully semua akan berjalan lancar dan baik. Due date jangkaan 10 Jun 2012. Dekat2 je ngan besday aku, 24 Jun hihi. Alhamdulillah, aku bersyukur sangat2 kepada Mu Ya Allah. Moga dipermudahkan semuanya. Moga baby kami nanti dalam keadaan sihat dan sempurna, bagus fizikalnya dan kuat mental dan IQnya...Amiinnn.

Penulis : abcdef ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel Hati Gembira Tak Terkata :D ini dipublish oleh abcdef pada hari Thursday, October 20, 2011. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 2 komentar: di postingan Hati Gembira Tak Terkata :D
 

2 Penggossip Liar:

Reen said... | October 20, 2011 at 8:14 PM

WAAAA! congratesss! best gilaaa! ni kena buat double the makan2 nih. hiks~

abcdef said... | October 21, 2011 at 9:51 AM

InsyaAllah hehe