Bola Sukan Sea

Salam,
Berita hari ni yang paling mengejutkan tentunye kejayaan Malaysia layak ke separuh akhir bola sepak lelaki Sukan Sea kat Laos, hasil kemenangan ke atas juara 8 kali berturut2, Thailand.

First time aku dengar berita ni kat Buletin Utama malam tadi, aku tengah dinner ngan famili aku. Hampir tercekik gak aku dibuatnye. Tapi itula realiti, bola memang bulat.

Aku x pastila nak puji ke tak. Sebab nanti kalau puji,kalah plak. Tak nak puji, memang diorang tibe2 bagus semalam. So aku reserve la pujian aku ni sampai diorang jadi juara.

Sekian luahan hati aku dari kedai mamak sambil ditemani oleh Noey, Panjang & Hairi.

Penulis : abcdef ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel Bola Sukan Sea ini dipublish oleh abcdef pada hari Saturday, December 12, 2009. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 4 komentar: di postingan Bola Sukan Sea
 

4 Penggossip Liar:

♥readikara♥ said... | December 12, 2009 at 10:17 PM

Diri sendiri bile plak? :-p

abcdef said... | December 12, 2009 at 11:56 PM

eh ni utk entry yg mane ek?ha2...ala x tau la...nnt2 ade la tu kot...

emaduel said... | December 13, 2009 at 1:34 AM

ye..aku pun tak sangka bola mlaysia layak ke semi..haha..tapi puji kang dorang riak..kalah teruk la plak..tunggu je la dlu..haha

abcdef said... | December 13, 2009 at 9:33 AM

aku pon tgu diorg mng br nak puji..tu pon x bole puji byk2,reserve utk world cup..ntah aku ada ke tak lg kat dunia ni mase tu ha2