Cuti Sekolah: Pusat Sains Negara

Salam,
5 Disember lepas, aku teringin nak gi ke Pusat Sains Negara (PSN), nak gi pameran 'Da Vinci: Decoded'. Tapi disebabkan takde kawan yang nak join aku gi, so aku pakse adik2 pompuan aku ikut same. So kitorang gerak pagi ke sana, sampai ke Bkt Kiara dalam kol 11 pagi. Dah lame tak jejak kaki ke PSN ni. Tak silap aku kali terakhir mase skola rendah dulu kot. Tapi ade gak join program 'PSN Di Desa' mase kat Qber dulu, sambil bukak gerai mengaut keuntungan berlipat ganda he2. So malas cite banyak aku sharekan gambo2 je la. Papepon memang worth gi ke sana.


Ikin tengah menyekodeng ape tu?



Mira & Mimi bergambar depan replika bumi


Adik sedare aku, Ira ngn Mira & Mimi


Decoded??



Depan kubah ijo

Kebetulan weekend tu gak ade PC Fair kat KLCC (convention centre), so abes kat PSN, aku terus gi ke sana plak. Aku cari 3 barang, external hdd, frame gambar elektronik ngan wireless mouse. Aku pusing dekat 4 jam untuk cari benda tu, lame sangat sebab bab nak beli barang ni memang aku cerewet. Adik2 aku yang dah tau perangai aku ni, last2 malas nak ikut dah. Masing2 tunggu kat luar sebab dah lenguh ha2.



Depan twin towers


Maskot PC Fair


Bole tahan murah he2

Penulis : abcdef ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel Cuti Sekolah: Pusat Sains Negara ini dipublish oleh abcdef pada hari Tuesday, December 22, 2009. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 0 komentar: di postingan Cuti Sekolah: Pusat Sains Negara
 

0 Penggossip Liar: