We love u mama!

Last week besday mama aku (9 Dis), tapi disebabkan 9 Dis tu aku kene gi ke Johor, so 8 Dis malam tu aku balik kampung untuk celebrate ngan famili aku.  Adik aku yang keje kat Gombak pon balik. Balik dari opis, aku sempat singgah Kompleks PKNS Bangi untuk beli hadiah untuk mama. Then sampai kat Jeram, aku terus menuju ke restoran ikan bakar kat Pantai Jeram sementara ahli famili lain sume gerak dari rumah.

Dalam kol 9 malam, kitorang pon enjoy dengan segala lauk pauk yang ayah aku blanje he2. Sebelum tu macam bese, ade adegan potong memotong kek. Tapi disebabkan aku hanyala minoriti, so kek tu semestinye perisa coklat yang disukai oleh adik2 aku yang len. Aku pon makanla sket khas untuk mama he2. Pas sesi bagi hadiah, bermula la acara yang paling aku suke, MAKAN!!!

Papepon, wish u hepi besday mama. Along ngan adik2 sayang mama :D

p/s: disebabkan kamera tepon jek, keadaan plak kurang terang, so cerah2kan mata anda


Kek!



Ni peberet aku



My sisters



Angah, Ayah & Mama



Potong kek



Anak mak ni hi3

Penulis : abcdef ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel We love u mama! ini dipublish oleh abcdef pada hari Wednesday, December 16, 2009. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 2 komentar: di postingan We love u mama!
 

2 Penggossip Liar:

♥readikara♥ said... | December 17, 2009 at 8:23 PM

waa..x roger kak fiza pon..kalo x bole gak kak fiza wish mama..

To Mama:
Happy belated besday :-)

P/s: kot2 la mama bace blog along nih..hehehe

abcdef said... | December 18, 2009 at 7:50 AM

he2 mama baru pas bace la ni,dia ckp tq.btw kitorg kat ipoh ni,sgh bfast sat.otw g holiday ke klntn 1 famili