Majlis Berbuka Pose INSANIAN Qber Batch 01-02

Salam sume,
Aku, Along, Ani & Zu tengah plan nak buat majlis berbuka merangkap reunion budak-budak kelas I mase di MRSM Kuala Berang dulu. Berikut info yang korang kene tau:

Tarikh: 5 September 2009 bersamaan 15 Ramadhan 1430
Tempat: Puri Pujangga, UKM Bangi
Bayaran: RM25 (buffet, about 50 dishes there)

Pada korang yang dok jauh-jauh, tempat penginapan sementara disediakan. Girls, korang boleh bermalam kat umah Zu kat UKM Titiwangsa, sementara boys boleh bermalam kat umah aku kat Bandar Seri Putra, Bangi.

Maklumat lebih lanjut boleh contact aku kat no 012-2865228. Hope bole confirm awal sebab aku nak reserve tempat tu. Untuk transport, bole la pakat-pakat tumpang. Untuk direction, korang bole datang Bandar Baru Bangi dulu.

Ni list nama,

Miji (ketua kelas) Syawal Hazwan Rizzua Dauh Alang Zaime Zizi Ajai Izuan
Baim Keri Wani Azah Nana Asiah Ieha Isma Along Ani Elin
Ana Shida Zu Phidu Zura Zila


UPDATE!

*Kemal mengofferkan diri untuk korang bermalam kat umah dia kat Bangi kot-kot umah aku tak muat he2

*Pada yang dah kawen digalakkan membawa pasangan masing-masing

*Kitorang masih memerlukan 7 lagi no telefon, iaitu Miji, Rizzua, Dauh, Alang, Azizi, Elin dan Zura.

UPDATE LAGI!

*So far yang dah konpem:
1.Aku of kos la he2
2.Ani
3.Along
4.Zu
5.Ana
6.Azah & kawannye
7.Asiah & hubbynye
8.Izzuan
9.Keri
10.Hazwan
11.Wani

*Ni link tempat yang aku maksudkan tu. Klik SINI.

Penulis : abcdef ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel Majlis Berbuka Pose INSANIAN Qber Batch 01-02 ini dipublish oleh abcdef pada hari Friday, August 28, 2009. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 4 komentar: di postingan Majlis Berbuka Pose INSANIAN Qber Batch 01-02
 

4 Penggossip Liar:

'K' said... | August 28, 2009 at 6:41 PM

Agak2..klu xmuat umah ko leh transfer sket kat umah aku...hehehe

abcdef said... | August 28, 2009 at 9:56 PM

Dialu2kan he2....sat aku update

annie said... | August 29, 2009 at 3:19 PM

nk betulkan sket, tempat tu kat UKM bangi, bukan bandar baru bangi.nati ada yg kompius. pastu ko letakla link die

abcdef said... | September 1, 2009 at 12:23 AM

da update.tq he2